مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-19سياسي

یوم الله قدس نقطه حرکت به سمت رهایی از دست صهیونیسم جهانی است


دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه یوم الله قدس نقطه حرکت به سمت چشم انداز رهایی از دست صهیونیسم جهانی است، گفت:عملکرد جبارانه و مخرب ناشی از تفکر صهیونیستی نشانگر ضدبشریت بودن این جرثومه فساد است.

- علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس درباره یوم الله روز قدس، اظهار داشت: اشغال سرزمین فلسطین به طمع تسخیر قدس شریف وبه تبع آن مسجدالاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیسم جهانی برای تشکیل یک دولت جعلی و تحمیل موجودیت خود به جهانیان مقدمه ای برای سیطره این رژیم به جهان بود.

وی افزود: عملکرد جبارانه و مخرب ناشی از تفکر صهیونیستی نشانگر ضدبشریت بودن این جرثومه فساد است.

رشد و گسترش جغرافیای سرزمینی و سیاسی رژیم صهیونیستی غاصب موجب تنزل انسانها ،فارغ از دین و نگرش آنها تا حد یک درنده و تحرکات ددمنشانه خواهد بود.

کیهانیان افزود: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری بنیانگزار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) روزنه امیدی در دلهای آزادگان جهان به خصوص مردم ستمدیده فلسطین عزیز باز شد و متعاقب آن با تخصیص آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ضمن تعیین قداست این سرزمین بواسطه قداست ماه مبارک رمضان، حضور مردم روزه دار با لبانی تشنه و گرسنه فریاد مرگ براسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله قدس نقطه حرکت به سمت رهایی از دست صهیونیسم جهانی است

یوم الله قدس نقطه حرکت به سمت رهایی از دست صهیونیسم جهانی است