مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-19فرهنگي

«من و خواب جنگل» افسانه شعبان نژاد به بهار رسید


کودکان می توانند شعر بلندی با موضوع گردش در طبیعت، حیوانات و گیاهان را در کتاب «من و خواب جنگل» اثر افسانه شعبان نژاد بخوانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، من و خواب جنگل که با تصویرگری های اکبر نیکان پور همراه شده است قابی از فصل بهار برای کودکان بالای 7 سال است تا در قالب شعر و تصویر به فضای رویایی جنگل سفر کنند و عناصر طبیعی آن را بهتر و بیشتر بشناسند.

بر اساس این خبر، افسانه شعبان نژاد در شعری بلند داستان دختری کوچک را روایت می کند که یک روز در خواب به دل جنگل نزدیک خانه اش سفر می کند؛ این دختر کوچک راوی زیبایی های این جنگل برای مخاطبان است: یک روز خواب دیدم/ جنگل مرا صدا زد/ تق تق به شیشه ها زد/ همراه آن پرنده/ رفتم میان جنگل/ خورشید می درخشید/ در آسمان جنگل/ یک گوشه برکه ای بود/ آبی و صاف و کوچک/ پر بود آب برکه/ از آسمان و پولک/ یک دسته ماهی سرخ/ آن جا در آب بودند/ در آب صاف برکه/ در پیچ و تاب بودند.

همچنین نیکان پور به عنوان تصویرگر آثاری مفهومی و شاد را در اختیار مخاطبان قرار داده است تا با بافت بومی، حیوانی و گیاهی ایران آشنا شوند.

این کتاب 24 صفحه ای نخستین بار در سال 1381 از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد و در سومین انتشار خود به قیمت 8 هزار تومان قابل خریداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من و خواب جنگل» افسانه شعبان نژاد به بهار رسید

«من و خواب جنگل» افسانه شعبان نژاد به بهار رسید