مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-19سياسي

قدردانی ستاد اقامه نماز از پرداختن به نماز در سریال «بچه مهندس»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، طی نامه ای به دکتر علی عسکری، - قدردانی ستاد اقامه نماز از پرداختن به نماز در سریال بچه مهندس ستاد اقامه نماز کشور در نامه ای به رییس صداوسیما، از اهتمام ویژه دست اندرکاران سریال بچه مهندس در پرداخت به نماز تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، طی نامه ای به دکتر علی عسکری، رییس صدا و سیما از اهتمام ویژه رسانه ملی در خصوص پرداختن به نماز قدردانی کرد.

حامد صالحی مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز ضمن اعلام این خبر گفت: سریال بچه مهندس 3 به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی با طرح و نویسندگی حسن وارسته در 35 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است.

پرداختن هنرمندانه نویسنده و کارگردان این سریال پربیننده شب های ماه مبارک رمضان به سکانس های نماز با تأکید بر اهمیت نماز صبح، نماز و کاهش آسیب های اجتماعی، نماز و مسجد، نماز و آرامش، نماز و زیارت، نماز و قرآن، اذان، وضو و ترویج کمک مومنانه باعث شده است تا این سریال مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی ستاد اقامه نماز از پرداختن به نماز در سریال «بچه مهندس»

قدردانی ستاد اقامه نماز از پرداختن به نماز در سریال «بچه مهندس»