مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-19دانش

طرح آمایش خوابگاه های دانشجویی تدوین شد


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تدوین طرح آمایش خوابگاه های دانشجویی با رویکرد عدالت محوری از سوی صندوق رفاه دانشجویان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، نشست مجازی خیرین آموزش عالی کشور با محوریت طرح ارتقای خوابگاه های دانشگاهی با مشارکت صندوق رفاه دانشجویان و بنیادهای خیریه دانشگاه ها و در محل ستاد خیرین وزارت علوم برگزار شد.

ناصر مطیعی در خصوص وضعیت موجود سراهای دانشجویی در کشور گفت: در حال حاضر 2 میلیون متر مربع فضای فیزیکی دانشجویی در کشور است که براساس بررسی های انجام شده، حدود 60 درصد آن ها عمری بالغ بر 20 سال دارند و 812 هزار متر مربع از سراهای دانشجویی، مربوط به سطح 4 و 5 است.

وی در رابطه با اهمیت سراهای دانشجویی افزود: دانشجویی که مکان راحت و امنی برای گذران دوران دانشجویی نداشته باشد و در مکانی زندگی کند که در آن احساس کرامت و عزت نفس نمی کند، انگیزه و اعتماد بنفس لازم برای دفاع از یک ملت را نخواهد داشت لذا هرچقدر برای ارتقای سطح رفاه دانشجویان هزینه شود، استقلال و ضریب توسعه کشور بیش از پیش رشد می کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان مطرح کرد: در حوزه سراهای دانشجویی با یک برآورد تقریبی براساس هر مترمربع 800 هزار تومان، چیزی حدود هزار میلیاد تومان برای تعمیر و نوسازی، منابع مالی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش خوابگاه های دانشجویی تدوین شد

طرح آمایش خوابگاه های دانشجویی تدوین شد