مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-19فرهنگي

«طپانچه خانم» به صورت محدود پخش می شود/ پژوهشی در باب تئاتر آنلاین


شهاب الدین حسین پور با اشاره به پخش محدود فیلم تئاتر «طپانچه خانم» از سوم خردادماه از انتشار فیلم تئاتر آثارش به صورت دی وی دی خبر داد و عنوان کرد در حال پژوهش روی پدیده تئاتر آنلاین است.

- شهاب الدین حسین پور با اشاره به پخش محدود فیلم تئاتر طپانچه خانم از سوم خردادماه از انتشار فیلم تئاتر آثارش به صورت دی وی دی خبر داد و عنوان کرد در حال پژوهش روی پدیده تئاتر آنلاین است.

شهاب الدین حسین پور کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش زندگی گالیله که قرار بود بهار سال جاری به صحنه برود به خبرنگار مهر گفت: قرار بر این بود که نمایش زندگی گالیله نوشته برتولت برشت با دراماتورژی محمد امیریاراحمدی را نیمه اول خرداد 99 در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه ببرم و تا هفته اول اسفند 98 هم تمرین ها و مراحل آماده سازی نمایش برقرار بود اما به دلیل بحران پیش آمده ناشی از بیماری کرونا بعد از 40 جلسه مجبور به تعطیلی تمرینات شدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز در حال مذاکره و کسب تکلیف از اداره کل هنرهای نمایشی و مدیریت مجموعه تئاتر شهر برای زمان اجرای نمایش هستم اما متاسفانه در این دوران نه نسبت به جبران خسارتی که گروه متحمل شده و نه زمان از سرگیری اجرا صحبتی با ما نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طپانچه خانم» به صورت محدود پخش می شود/ پژوهشی در باب تئاتر آنلاین

«طپانچه خانم» به صورت محدود پخش می شود/ پژوهشی در باب تئاتر آنلاین