مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-05-19اقتصادي

تنها مرکز تخصصی بازپروری حیات وحش در آستانه تعطیلی/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی


یک فعال محیط زیست با اشاره به قوت گرفتن گمانه زنی ها درباره تعطیلی مرکز بازپروری حیات وحش پردیسان اظهار داشت: حذف تنها مرکز تخصصی بازپروری حیات وحش، - به قاچاق حیات وحش دامن می زند.

با بیان اینکه شواهد و قرائن حاکی از این بود که کلینیک پردیسان در آینده ای نه چندان دور تعطیل شود و چندی پیش تر نیز با دامپزشک این مرکز قطع همکاری شده بود.

گفت: همان زمان مسئولان مربوطه هرگونه تعطیلی تنها کلینیک تخصصی حیات وحش سازمان را صراحتاً رد کردند و دلیل انتقال حیوانات را ساخت و ساز و عملیات عمرانی عنوان کردند، عملیاتی که هیچ گاه اجرا نشد.

وی در ادامه گفت: با شروع سال جدید درست هنگامی که تمامی افکار عمومی درگیر بیماری کرونا بود، در سکوت کامل خبری با انتقال سه یوز در اسارت به سمنان (مهمترین گونه های جانوری موجود در پردیسان) مشخص شد که تصمیم سازمان برای تعطیلی کلینیک جدی است انتقالی که حرف و حدیث های فراوانی را به همراه داشت و سازمان هیچگاه نتوانست اشتباهات و قصور انجام شده در این انتقال را توجیه کند.

این فعال حقوق حیوانات با اشاره به اینکه به تازگی به کارمندان کلینیک پارک پردیسان اطلاع داده شده که روزهای پایانی کار خود در این مرکز سپری می کنند ابراز داشت: به این ترتیب تنها کلینیک تخصصی دولتی حیات وحش برای همیشه تعطیل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها مرکز تخصصی بازپروری حیات وحش در آستانه تعطیلی/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی

تنها مرکز تخصصی بازپروری حیات وحش در آستانه تعطیلی/ لزوم ورود دستگاه های نظارتی