مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-19بين الملل

سناتور مارکو روبیو موقتا رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا شد


رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا سناتور مارکو روبیو، نامزد ریاست جمهوری سابق این حزب را به عنوان رییس موقت کمیته اطلاعاتی این مجلس منصوب کرد.

- رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا سناتور مارکو روبیو، نامزد ریاست جمهوری سابق این حزب را به عنوان رییس موقت کمیته اطلاعاتی این مجلس منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، میچ مک کانل، رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا در بیانیه ای به منظور اعلام این تصمیمش گفت: خوشحال هستم که اعلام کنم سناتور مارکو روبیو دعوت من را برای خدمت به عنوان رییس موقت کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا قبول کرده است.

این انتصاب به دنبال کناره گیری ریچارد بار از ریاست این کمیته آن هم در حالی که با تحقیقات اف بی آی درباره مبادلات بازرگانی اش روبرو است، صورت گرفته است.

روبیو از که جمهوریخواهان تقابل طلب و تندروی سنای آمریکا است یکی از حامیان فعال افزایش تحریمهای این کشور علیه روسیه در شش سال گذشته بوده است.

در بیانیه مک کانل آمده است: سناتور روبیو مدت یک دهه را به عنوان یک عضو ارشد کمیته های اطلاعاتی و روابط خارجی سنای آمریکا کار کرده است.

او در خصوص موضوعات مختلف از چین و روسیه گرفته تا ایران و کره شمالی و مسائل مربوط به استبداد و ناآرامی در نیمکره ما سالهاست که به کارش وارد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور مارکو روبیو موقتا رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا شد

سناتور مارکو روبیو موقتا رییس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا شد