مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-19اقتصادي

13درصد موزه های جهان در خطر تعطیلی همیشگی


نتاریج مطالعات یونسکو و شورای بین المللی موزه ها نشان می دهد 13 درصد از موزه های جهان حتی بعد از پایان بحران جهانی شیوع ویروس کرونا با خطر جدی تعطیلی همیشگی مواجه هستند.

- نتاریج مطالعات یونسکو و شورای بین المللی موزه ها نشان می دهد 13 درصد از موزه های جهان حتی بعد از پایان بحران جهانی شیوع ویروس کرونا با خطر جدی تعطیلی همیشگی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اکونومیک تایمز، بر اساس مطالعات جدید شورای بین المللی موزه ها (ایکوم) و یونسکو که نتایج آن همزمان با روز جهانی موزه ها (18 می) منتشر شده است، 90 درصد از موزه های جهان (85 هزار موزه) به سبب شیوع ویروس کرونا در چند مدت اخیر درهای خود را به سوی بازدیدکنندگان بسته اند و تخمین زده می شود 13 درصد از این موزه به سبب زیان های مالی سنگین در خطر تعطیلی همیشگی قرار دارند.

این دو مطالعه به بررسی تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر موزه ها در سراسر جهان و چگونگی انطباق پذیری این موزه ها با این بیماری همه گیر پرداخته است.

یونسکو و شورای بین المللی موزه ها (ایکوم) اعلام کرده اند از این اطلاعات برای یافتن راه حل هایی برای حمایت از این موسسات در سایه ویروس کرونا استفاده خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13درصد موزه های جهان در خطر تعطیلی همیشگی

13درصد موزه های جهان در خطر تعطیلی همیشگی