مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-19سياسي

پیگیر تداوم بازگشایی مساجد در عید فطر هستیم


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اینکه با فعال کردن مساجد محلات در شب های قدر، تجربه خوبی کسب کردیم، پیگیر هستیم که باز بودن مساجد در عید فطر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم داشته باشد.

- ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اینکه با فعال کردن مساجد محلات در شب های قدر، تجربه خوبی کسب کردیم، پیگیر هستیم که باز بودن مساجد در عید فطر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام مصطفی جلالی، در سفر خود به استان هرمزگان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهایی است که با تولد انقلاب، متولد شد و در طول این سال ها خود را با اتفاقات و زمینه هایی که در کشور اتفاق افتاده تطبیق داده و در زمان جنگ، در عرصه سازندگی و دوره های مختلف، تطابق خود را با زمانه حفظ کرده است.

وی افزود: امروز وارد گام دوم انقلاب شدیم و انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی به عنوان رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز بخشی از این نگاه گام دومی سازمان بوده و اتفاق بزرگی را نیز در کشور رقم زده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: این سازمان امروز خود را سازمان تبلیغات اسلامی گام دوم انقلاب می داند و نگاهی گام دومی دارد که ناشی از رویکردهای کلان حاکمیت است، برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر تداوم بازگشایی مساجد در عید فطر هستیم

پیگیر تداوم بازگشایی مساجد در عید فطر هستیم