مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-05-19اجتماعي

ساماندهی مدارس تخریبی یزد 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


مدیر کل سازمان نوسازی مدارس یزد با اشاره به ضرورت افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز برای ساخت و بازسازی مدارس تخریبی این استان، گفت: برای ساخت، - ایسنا/یزد مدیر کل سازمان نوسازی مدارس یزد با اشاره به ضرورت افزایش مشارکت خیرین مدرسه ساز برای ساخت و بازسازی مدارس تخریبی این استان، گفت: برای ساخت، مقاوم سازی و بازسازی مدارس تخریبی استان یزد بیش از سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

جواد ذاکر در نشست خبری به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان نوسازی مدارس، با بیان این که 28 اردیبهشت 1354 تأسیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به عنوان بازوی عمرانی وزارت آموزش و پرورش در دستور کار نظام قرار گرفته است، اظهار کرد: در کل کشور از جمله استان یزد بزرگترین سرمایه سازمان نوسازی مدارس، مجموعه نیروی انسانی است.

وی با اشاره به اهمیت طرح های ملی این سازمان برای ارتقای خدمات آموزشی، افزود: مدرسه سبز از جمله طرح های در دستور کار سازمان نوسازی مدارس استان یزد و دیگر استان های کشور است.

مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان یزد در ادامه با بیان این که ساخت مجتمع های آموزشی با 24 کلاس درس در مسات حداقلی 10 هزار متر مربع زیربنا را رویکرد فعلی وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین یکی از اولویت های جدی این سازمان در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی مدارس تخریبی یزد 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

ساماندهی مدارس تخریبی یزد 3 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد