مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-19فرهنگي

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان منتشر شد


نخستین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان به دبیری مهشید موسوی برگزار خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان با همکاری و حمایت انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر، خانه عروسک ، دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران و موسسه فرهنگی هنری تماشاگان و به دبیری مهشید موسوی برگزار خواهد شد .

  فراخوان این جشنواره به شرح ذیل است: نخستین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان، The First International Online Student Puppet Festival.

همه گیری بیماری کرونا در جهان شرایط خاصی ایجاد کرده که موجب تغییرات فراوان در نگرش و باورهای مردم دنیای معاصر شده و دغدغه های فکری جدیدی را برای آنها به وجود آورده است، به گونه ای که سبک زندگی و اندیشه بسیاری از مردم جهان به دو بخش پیش و پس از کرونا تقسیم خواهد شد .

کشورهای درگیر در حال انجام اقدامات لازم برای مهار این بیماری همه گیر هستند ، قرنطینه و ویروس کویید 19 در دنیای هنر نیز تأثیر بسیاری داشته و نهادهای هنری به شکل های مختلف واکنش هایی به این موضوع داشته اند .

بسیاری از دانشکده ها ، دانشگاه ها و مؤسسات علمی در دنیا تعطیل شدند و فعالیت های آموزشی و اداری خود را به صورت مجازی دنبال می کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان منتشر شد

فراخوان نخستین جشنواره بین المللی مجازی تئاتر عروسکی دانشجویان منتشر شد