مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-19ورزشي

انتخاب رییس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل


در مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل، علی تقی زاده با کسب اکثریت آرای مجمع به عنوان رییس این هیأت انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل پیش ازظهر امروز با حضور سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی، علی تقی زاده با کسب 8 رأی از 13 رأی مأخوذه، برای 4 سال آتی به عنوان رییس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل انتخاب شد.

برای ریاست هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل 2 کاندیدا وجود داشت که در مدت زمان تعیین شده اقدام به ارائه برنامه های خود کردند و در نهایت این تقی زاده بود که توانست رأی اعضای مجمع را کسب کند.

گفتنی است؛ مجمع انتخاباتی هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل دی ماه سال گذشته با حضور 4 کاندیدا برگزار شد که در پایان با تساوی آرای علی تقی زاده و رضا مبارکی انتخابات نیمه تمام مانده بود.

انتهای پیام/3463/825


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب رییس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل

انتخاب رییس هیأت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان اردبیل