مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-19سياسي

تابش: رییس قوه قضاییه نسبت به اصل مصونیت پارلمانی نمایندگان حساس باشد


نماینده مردم اردکان در مجلس از رییس قوه قضاییه خواست نسبت به اصل مصونیت پارلمانی نمایندگان حساس بوده و اجازه ندهد برخی محاکم آنها را تحت تعقیب قضایی قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 30 اردیبهشت) در جلسه علنی و در نطق میان دستور اظهار داشت: به لطف شورای نگهبان پس از پنج دوره امانتداری نمایندگی مردم اردکان تکلیف از دوشم برداشته شد، وی بعد از پایان سه دوره بنا داشتم که دیگر نماینده نباشم.

  وی افزود: باید ابعاد شناخته شده و ناشناخته پدیده کرونا را بیشتر بررسی کنیم و از فرصت های پیش آمده از این تهدید حداکثر استفاده را داشته باشیم.

  وی تصریح کرد: پیام کرونا پیام ترمیم اعتماد و افزایش سرمایه اجتماعی و پیام ارتقای اعتماد ملی و ظرفیت های دینی و اخلاقی و همچنین خلق فرصت های جدید برای تاب آوری بیشتر جامعه است.

  تابش گفت: باید بیش از پیش در دولت و مجلس آینده به دنبال حمایت از اقشار آسیب دیده کشور باشیم.

  وی افزود: معتقدم که منابع موجود در ایران می توانست متکی به هوش و نبوغ جوانان ایرانی یادگار ماندگاری را در این سرزمین بگذارد، اما گرایش خاص و تنگ نظری مختلف عرصه را تنگ کرده و به نظرم باور به حق و نبوغ مردم، یگانه راه برون رفت از آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: رییس قوه قضاییه نسبت به اصل مصونیت پارلمانی نمایندگان حساس باشد

تابش: رییس قوه قضاییه نسبت به اصل مصونیت پارلمانی نمایندگان حساس باشد