مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-19سياسي

آقای نماینده بفرمایید نفت!


زنگنه شاید تنها وزیری در جمهوری اسلامی ایران باشد که به جز مجلس هشتم، با همه مجالس کار کرده است؛ او به خوبی می داند برای همراه کردن نمایندگان با خود چه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، برخلاف اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر نرفتن نمایندگان سابق مجلس به دولت از جمله وزارت نفت، آمار های مستند نشان می دهد بسیاری از نمایندگان راهی دستگاه های دولتی شدند که وزارت نفت نقش پررنگ تری نسبت به سایر وزارتخانه ها دارد.

 اصولاً وقتی فردی به نمایندگی می رسد، از محل خدمت خود به بهارستان مأمور می شود و پس از پایان کارش به دستگاهی که در استخدام آن است، بر می گردد؛ وی می تواند حقوق خود را از مجلس یا دستگاهی که در آن استخدام شده دریافت کند.

ربیعی هم سعی دارد با اشاره به این موضوع بدیهی، اینگونه القا کند که اگر نماینده ای به نهاد های دولتی رفته در واقع به محل کار خود بازگشته است، در حالی که گفته وی با واقعیات فاصله بسیاری دارد.

نفت این روز ها برای کشور و ملت آورده این دارد، اما ظاهراً این دلیلی نمی شود که وکیل الدوله های مجلس هم صرفه ای از انبار گسترده نفت نبرند.

هم اکنون تعدادی از نمایندگان مجلس با لابی و مذاکره با وزارت نفت، خود را نفتی کرده اند و در حال دریافت حقوق از این وزارتخانه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای نماینده بفرمایید نفت!

آقای نماینده بفرمایید نفت!