مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-19اقتصادي

کاهش 41 درصدی صادرات استان کرمان در فروردین 99


مدیر توسعه بازار و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی کرمان گفت: در سال 98 صادرات استان نسبت به سال پیش از آن، 85 درصد افزایش یافت اما میزان صادرات استان در فروردین 99 نسبت به مدت مشابه سال 98 حدود 41 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمان، سیدمهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی کرمان در نشست کارگروه توسعه صادرات استان اظهار داشت: در حال برنامه ریزی برای صادرات گوشت مرغ از کرمان به افغانستان هستیم که با توجه به محدودیت صادرات این محصول از هند و پاکستان به افغانستان، می توان از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

مدیر توسعه بازار و بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی کرمان به ارائه گزارشی از تاثیر شیوع ویروس کرونا بر صادرات محصولات استان پرداخت و گفت: در سال 98 صادرات استان نسبت به سال پیش از آن، 85 درصد افزایش یافت اما میزان صادرات استان در فروردین 99 نسبت به مدت مشابه سال 98 حدود 41 درصد کاهش یافته است.

معصومه سعید افزود: مجموع ارزش دلاری محصولات صادراتی استان در فروردین ماه سال گذشته 16 میلیون دلار بود که این میزان در فروردین ماه سال جاری به 13 میلیون و 500 هزار دلار کاهش یافت.

وی خاطرنشان کرد: محدودیت ترددها، کاهش قیمت محصولات صادراتی در کشورهای هدف، لغو شدن برخی سفارش های صادراتی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 41 درصدی صادرات استان کرمان در فروردین 99

کاهش 41 درصدی صادرات استان کرمان در فروردین 99