مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-19اقتصادي

5000 شرکت دانش بنیان داریم/ فروش 120 هزار میلیارد تومانی محصولات


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر پنج هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم که فروش آنها در سال گذشته به بیش از 120 هزار میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری صبح سه شنبه در بازدید از طرح های نوآورانه بوشهر اظهار داشت: هر باری که به بوشهر می آییم تحولاتی را در این استان می بینیم و شرکت های جدیدی مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: همه جوانانی که دارای ایده و فکر هستند اینجا می توانند کارهای خود را دنبال کنند و تیم های جدیدی را در هر دوره بازدید از بوشهر می بینیم که جای خوشحالی و امیدواری است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به افتتاح فاز اول پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر بیان کرد: باز هم برای توسعه پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر سرمایه گذاری خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر پنج هزار شرکت دانش بنیان در کشور داریم که فروش آنها در سال گذشته به بیش از 120 هزار میلیارد تومان رسیده است و ارزش سهام آنها که به بورس رفته اند حدود 140 هزار میلیارد تومان است.

ستاری ادامه داد: فعالیت اقتصادی شرکت های دانش بنیان، یک اقتصاد قابل توجهی شده است و امیدواریم در استان بوشهر نیز شاهد گسترش روز افزون فعالیت های شرکت های دانش بنیان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 شرکت دانش بنیان داریم/ فروش 120 هزار میلیارد تومانی محصولات

5000 شرکت دانش بنیان داریم/ فروش 120 هزار میلیارد تومانی محصولات