مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-19اجتماعي

معرفی مراکز آموزش علمی کاربردی برتر فارس در حوزه کار آفرینی


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس از انتخاب 3 مرکز آموزش علمی کاربردی استان به عنوان مراکز برتر کشوری در حوزه کار آفرینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی فارس، حبیب دانش منش با اعلام این خبر افزود: براساس ارزیابی و رتبه بندی دفاتر کار آفرینی توسط کمیته کار آفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دفاتر کار آفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر شیراز به عنوان دفتر کار آفرینی برتر کشوری (درون دانشگاهی) در گروه صنعت، مرکز آموزش علمی کاربردی فراسان به عنوان دفتر کارآفرینی برتر کشوری (درون دانشگاهی) و فرهنگ و هنر و مرکز آموزش علمی کاربردی کازرون به عنوان دفتر کار آفرینی برتر کشوری (درون دانشگاهی) در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی انتخاب شدند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، در ادامه از رؤسا، استادان، دانشجویان و کارکنان این مراکز آموزشی که در به ثمر رسیدن این موفقیت سهیم بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات و برگزاری مراسم، در زمان مناسب از مراکز فوق تقدیر و تشکر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مراکز آموزش علمی کاربردی برتر فارس در حوزه کار آفرینی

معرفی مراکز آموزش علمی کاربردی برتر فارس در حوزه کار آفرینی