مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-19اقتصادي

پیگیری گلایه همدانی ها از گرانی گوشت منجمد


چندی پیش گزارشی از افزایش قیمت گوشت منجمد در بازار همدان منتشر شد که در این گزارش مردم خواستار فروش گوشت منجمد با نرخ 40 هزار تومان بودند در حالیکه نرخ مصوب گوشت منجمد 52 هزار تومان است.

- ایسنا/همدان چندی پیش گزارشی از افزایش قیمت گوشت منجمد در بازار همدان منتشر شد که در این گزارش مردم خواستار فروش گوشت منجمد با نرخ 40 هزار تومان بودند در حالیکه نرخ مصوب گوشت منجمد 52 هزار تومان است.

ایسنا در راستای شفاف سازی تفاوت دو نوع گوشت منجمدی موجود در بازار و رسیدگی به گلایه مردم همدان در زمینه کمبود این نوع گوشت گزارشی تهیه کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در این باره، با اشاره به افزایش قیمت گوشت منجمد در بازار، گفت: قیمت مصوب گوشت منجمد با ارز نیمایی 52 هزار تومان بوده و اجازه افزایش قیمت نمی دهیم.

علیرضا حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه با گرانفروشی گوشت منجمد برخورد قانونی خواهد شد، تصریح کرد: روز گذشته در ستاد تنظیم بازار استان گزارشی که سازمان صمت ارائه کرد، افزایش قیمت گوشت منجمد در برخی از قصابی ها به علت قیمت بالای خرید این واحدها بوده است.

وی یادآور شد: گوشت منجمدی که توسط شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود، مربوط به سبدهای حمایتی بوده که به اقشار کم درآمد اختصاص می یابد و نرخ آن 42 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری گلایه همدانی ها از گرانی گوشت منجمد

پیگیری گلایه همدانی ها از گرانی گوشت منجمد