مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-19سياسي

گازرسانی به ممبی و سرآسیاب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: گازرسانی به ممبی و سرآسیاب با پیشرفت 60 درصدی در حال انجام است و در صورت رفع معارضات تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

- عدل هاشمی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: گازرسانی به ممبی و سرآسیاب از توابع شهرستان بهمیی به طول 53 کیلومتر در حال انجام است.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس با اشاره به مسیر اجرای پروژه از لنده تا روستاهای ممبی گفت:کار لوله گذاری 16 کیلومتر از لنده انجام شده و مرحله عملیاتی لوله گذاری در دو حوزه فلزی و پلی اتیلین فعال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه 200 کیلومتر شبکه گذاری روستایی اجرا خواهد شد، افزود: خط اصلی پروژه فلزی و لوله خطوط شبکه داخل روستاها پلی اتیلن است.

هاشمی پور گفت: گازرسانی به حوزه چهار راه آل طیب تا قیام هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از قیام تا روستای کمال آباد به عنوان گلوگاه اصلی پروژه به علت صعب العبور بودن منطقه نیاز به علمیات خاک برداری زیادی دارد مسیرسازی برای احداث خط لوله در این قسمت در حال انجام است.

هاشمی پور از پیشرفت 60 درصدی پروژه خبر داد و تصریح کرد: تنها مشکل سد راه اجرای سریع پروژه معارضات مردمی برای عبور شبکه اصلی خط لوله است که انتظار داریم مردم در این زمینه همکاری کنند  و مسئولان هم به اعترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به ممبی و سرآسیاب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد

گازرسانی به ممبی و سرآسیاب تا پایان امسال به بهره برداری می رسد