مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-19سياسي

قرائت گزارش الزامات جهش تولید در مجلس/ توزیع رانت جهش را محقق نمی کند


گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره الزامات جهش تولید در جلسه علنی امروز قرائت و عنوان شد که توزیع رانت های بدون حساب مانند همه سال های گذشته و انجام جهش تولید را محقق نخواهد ساخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسیدر جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 در مورد مفاهیم و الزامات جهش تولید ظرفیت ها آسیب شناسی و ارایه راهبرد و راهکارها را قرائت کرد.

  سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی افزود: توسعه تولید یا همان سیاست صنعتی شامل کسب و کارهای پیشران به منظور حمایت زماندار، شفاف و دارای سازوکار دقیق برای ایجاد جهش تولید در کشور، حمایت های تعرفه ای، بانکی، یارانه ای و نظایر آن بدون تأمین الزامات پیش گفته، توزیع رانت های بدون حساب مانند همه سال های گذشته و انجام جهش تولید را محقق نخواهد ساخت.

وی در بخشی از این گزارش اظهار داشت: بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های بخش اقتصادی در راهبردهایی تعیین شده و اقدامات و پیشنهادات سیاستی در این گزارش ارائه شده است و متناسب با ظرفیت های هر یک از بخش های اقتصادی کشور، الزاماتی در گزارش مورد بررسی قرار گرفته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائت گزارش الزامات جهش تولید در مجلس/ توزیع رانت جهش را محقق نمی کند

قرائت گزارش الزامات جهش تولید در مجلس/ توزیع رانت جهش را محقق نمی کند