مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-19سياسي

اقدامات وزارت علوم برای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه ها


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با بیان اینکه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اقدامات این وزارتخانه در ترویج عفاف و حجاب را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان بر موضوع حجاب در دانشگاه ها تاکید کردند و اعلام کردند که در این زمینه دغدغه دارند.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات وزارت علوم در موضوع حجاب در دانشگاه ها، گفت: دانشگاه ها مسوول نسل های آینده کشور هستند و در دین اسلام به موضوع عفاف و حجاب توجه زیادی شده است، از این رو ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر وزارت علوم در موضوع حجاب و عفاف، ادامه داد: اقدامات وزارت علوم در موضوع حجاب و عفاف بیشتر به صورت ترویجی است و در سالی که گذشت، این وزارتخانه مجموعه ای از اقدامات مدیریتی، ترویجی، نظارتی، پژوهشی و مشاوره ای در حوزه عفاف و حجاب را در قالب 30 اقدام به دانشگاه ها ابلاغ کرد.

*لزوم تبدیل باور به رفتار در موضوع غفاری همچنین از تشکیل کارگروه حجاب و عفاف در ذیل خوشه های پژوهشی برای بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات وزارت علوم برای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه ها

اقدامات وزارت علوم برای ترویج عفاف و حجاب در دانشگاه ها