مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-19سياسي

تولید روزانه 200 تن مواد ضدعفونی کننده


دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت شرکت ها در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده نانویی، گفت: از میان مواد ضد عفونی کننده اثر ماندگاری الکل بیش از سایر موارد بوده است.

- دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت شرکت ها در زمینه تولید مواد ضد عفونی کننده نانویی، گفت: از میان مواد ضد عفونی کننده اثر ماندگاری الکل بیش از سایر موارد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سرکار با اشاره به محصولات نانویی گفت: در حوزه کرونا محصولات متاثر از فناوری نانو به موقع وارد عمل شدند و در این راستا چند شرکت در تولید مدل های گوناگون ماسک در حال فعالیت هستند و نیاز کشور به این محصول را رفع می کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید مواد ضد عفونی کننده نیز 12 شرکت فناور فعالیت می کنند، اظهار کرد: از سوی این شرکت ها روزانه 200 تن مواد ضد عفونی کننده نانو تولید می شود که از میان محصولات تولید شده الکل 70 درصد اثرگذاری بیشتری در کاهش نفوذ آلودگی ها دارد؛ چراکه ماندگاری الکل تا سه روز تایید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت علمی، سرکار خاطر نشان کرد: تولید دستگاه های ضد عفونی کننده هوا بخش دیگری از فعالیت شرکت ها در این حوزه است که توسط دو شرکت در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 200 تن مواد ضدعفونی کننده

تولید روزانه 200 تن مواد ضدعفونی کننده