مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-19سياسي

بی اعتنایی هیأت رییسه به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره دستکاری مصوبات مجلس


نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: با وجود اینکه یک روز از عمر مجلس دهم باقی مانده، هیأت رییسه هنوز نتیجه درخواست من برای تشکیل کمیته حقیقت یاب به منظور رسیدگی به موضوع ایجاد تغییر در مصوبه مجلس را ارائه نکرده است.

- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: حدود 10 روز پیش طی نامه ای خطاب به رییس مجلس خواستار تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ایجاد تغییر در مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 99 شدم.

وی افزود: از آن زمان تاکنون از هیأت رییسه پیگیر نامه خود شدم که در یک بار به جای ارائه نتیجه کار، نامه خودم را به من ارائه کردند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز صبح هم که پیگیر این موضوع شدم با وجود این که یک روز به پایان عمر مجلس دهم باقی مانده، هیأت رییسه جوابی را به من ارائه نکرد و تا پایان جلسه امروز از من وقت خواسته است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: این طور به نظر می رسد که آقایان در هیأت رییسه در باره این موضوع این دست و آن دست می کنند تا زمان بگذرد و کار مجلس تمام شود.

وی افزود: در بند (هـ) تبصره 21 لایحه بودجه سال 99 عبارت غیرمستمر از مصوبه کمیسیون تلفیق به هنگام ارسال به شورای نگهبان حذف شد که حذف همین عبارت ابهامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی هیأت رییسه به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره دستکاری مصوبات مجلس

بی اعتنایی هیأت رییسه به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره دستکاری مصوبات مجلس