مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-19سياسي

برپایی 230 پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه  پرداخت اینترنتی فطریه امکان پذیر شده است، گفت: با این وجود 230 پایگاه جمع آوری فطریه در استان نیز پرپا خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه  پرداخت اینترنتی فطریه امکان پذیر شده است، گفت: با این وجود 230 پایگاه جمع آوری فطریه در استان نیز پرپا خواهد شد.

مجید الهی راد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای زکات استان متولی و مجاز به جمع آوری فطریه است، افزود: امسال به علت شیوع ویروس کرونا شیوه های جدید اینترنتی برای تسهیل فرآیند پرداخت فطریات پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال هر مسجد به عنوان یک پایگاه جمع آوری فطریه پیش بینی شده است، تصریح کرد: در همین زمینه 230 پایگاه مستقر در ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و میادین سطح شهرهای استان آماده جمع آوری فطریه هستند و علاوه بر این سایت کمیته امداد به آدرس emdad.

ir پذیرای فطریه روزه داران است.

الهی راد با اشاره به تمهیدات این نهاد برای جمع آوری فطریه از طریق درگاه های اینترنتی گفت: مردم می توانند از طریق کد دستوری #5*058*8877* فطریه خود را به نیازمندان و محرومان بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 230 پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان شمالی

برپایی 230 پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان شمالی