مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-19سياسي

آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی تاثیرات کرونا بر بخش های مختلف در دستور


نمایندگان مجلس امروز به بررسی اثرات کرونا بر بخش های مختلف و گزارشی درباره تفحص از علل ناکارآمدی از شرکت های خودروساز داخلی می پردازند.

- نمایندگان مجلس امروز به بررسی اثرات کرونا بر بخش های مختلف و گزارشی درباره تفحص از علل ناکارآمدی از شرکت های خودروساز داخلی می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس دقایقی پیش با حضور 193 نماینده و به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

بررسی ایردات شورای نگهبان در لایحه تجارت( کتاب سوم)، لایحه ایجاد 8 منطقه آزاد تجاری- صنعتی و دوازده منطقه ویژه اقتصادی، طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه سلامت، طرح اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازعمکرد نظارتی مجلس در حوزه اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در دستور کار مجلس قرار دارد.

دو گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 در مورد مفاهیم و الزامات جهش تولید ظرفیت ها آسیب شناسی و ارایه راهبرد و راهکار و ارزیابی اثرات شیوع ویروس کرونا بر بخش های مختلف تجربه کشورهای منتخب و سیاست های پیشنهادی، گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی شرکتهای خودرو ساز داخلی در حوزه کیفیت قیمت، محیط زیست، طراحی، تکنولوژی، فروش و خدمات پس از فروش و طرح استفساریه تبصره 1 بند ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی تاثیرات کرونا بر بخش های مختلف در دستور

آغاز جلسه علنی مجلس/بررسی تاثیرات کرونا بر بخش های مختلف در دستور