مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-05-19اقتصادي

یک شرکت عمرانی متخلف به پرداخت یک میلیارد ریال محکوم شد


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: یک شرکت عمرانی به دلیل قاچاق، محکوم به پرداخت یک میلیارد و 554 میلیون و 228 هزار ریال شد.

- سید نجیم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک شرکت عمرانی به دلیل قاچاق علاوه بر پرداخت جریمه یک میلیارد ریالی در حق دولت و ضبط اموال قاچاق به ممانعت از فعالیت شرکت به مدت یک سال محکوم شد.

حسینی در خصوص روند رسیدگی به این پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی کردستانْ افزود: در شهریور ماه سال 98 گمرک باشماق به تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان اعلام می دارد که یک شرکت عمرانی تأسیسات که در استان البرز فعالیت دارد مقدار 64 هزار و 530 کیلوگرم جرثقیل برجی را به صورت منفصل به گمرک قزوین جهت صادرات از مرز خروجی باشماق تحویل می دهد.

وی ادامه داد: در گمرک باشماق با استعلام نظریه کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص شد موتور، گیربکس، اتاقک فرمان خارجی و سایر قطعات به صورت داخلی تأمین گردیده و شرکت جهت رفع ظن قاچاق کالا از قطعات خارجی استفاده کرده است.

وی عنوان کرد: این شرکت عمرانی در زمان کشف، اسناد مثبته ای گمرکی را به گمرک ارائه ننموده است در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز 28 درصد محموله را به ارزش 518 میلیون و 76 هزار ریال خارجی اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت عمرانی متخلف به پرداخت یک میلیارد ریال محکوم شد

یک شرکت عمرانی متخلف به پرداخت یک میلیارد ریال محکوم شد