مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-05-19ورزشي

آغاز بزرگترین آزمون فدراسیون کشتی برای اثبات قاطعیت


فدراسیون کشتی با تصویب قاطع چرخه انتخابی تیم های ملی توانست نیمی از راه پر فراز و نشیب این طرح را طی کند، اما آیا این مسیر همچنان برای متولیان کشتی هموار است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روند تدوین و بررسی چرخه انتخابی تیم ملی های ملی کشتی، روز یکشنبه هفته جاری با تصویب این طرح در سمینار عمومی هیأت های کشتی سراسر کشور به پایان رسید.

روندی پر فراز و نشیب که از مدتها پیش آغاز شده بود و اتفاقات مختلفی از جمله عیان شدن اختلاف نظر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و رییس فدراسیون را به همراه داشت.

به هر حال متولیان فدراسیون کشتی پس از برگزاری چندین نشست هم اندیشی با کارشناسان، پیشکسوتان، اعضای کادر فنی و اصحاب رسانه، توانستند طرح تدوین شده از سوی انستیتو کشتی را تشریح و تصویب کنند.

این پروسه که گفته می شود از مدتها قبل در ذهن رییس فدراسیون کشتی بوده و بسیاری از اهالی کشتی آنرا بسیار مهم و حیاتی می دانستند در نهایت، به تصویب قاطع روسای هیات های کشتی رسید تا از همین ابتدا، امید فراوانی به اجرای بی چون و چرای آن بوجود آید.

اما در کنار نیمه پُر لیوان، باید با احتمالات و تجربیات قبلی طرح های مشابه از جمله فرایند انتخابی تیم ملی در دوران ریاست رسول خادم در فدراسیون کشتی هم نیم نگاهی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بزرگترین آزمون فدراسیون کشتی برای اثبات قاطعیت

آغاز بزرگترین آزمون فدراسیون کشتی برای اثبات قاطعیت