مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 02:502020-05-18پزشكي

فعالیت مراکز تفریحی گنجنامه و غارعلیصدر بلامانع است


سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان اعلام کرد: فعالیت مراکز تفریحی گنجنامه و غارعلیصدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله هوشمند اجتماعی به طوریکه تراکم جمعیتی کنترل و از شیوع بیماری جلوگیری شود، - با نظارت دستگاه های نظارتی و تدبیر مؤثر مدیریت این مراکز براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بلامانع است.

محمودرضا عراقی درباره چگونگی روند بازگشت فعالیت شرکت سیاحتی علیصدر بیان کرد: در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیماتی پیرامون این مهم اتخاذ شده مبنی بر آن که براساس پروتکل های مشخص و مدون شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی با همکاری شرکت سیاحتی علیصدر، قرار است در روزهای پیش رو غار علیصدر اقدام به پذیرش مراجعات با هدف گردشگری کند.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و احتمال مسافرت و حضور مردم در مراکز تفریحی همچنان که تبلیغات باید به سمتی باشد که مردم را به ماندن در خانه دعوت کنیم اما ضرورت دارد تمامی دستگاه های خدمات رسان استان آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

عراقی تأکید کرد: در این راستا تبلیغات برای جذب گردشگری انجام نمی شود چراکه همچنان شرایط موجود بیانگر آن است ترغیب به حفظ سلامت خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه یکی از اولویت های برنامه ریزان حوزه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مراکز تفریحی گنجنامه و غارعلیصدر بلامانع است

فعالیت مراکز تفریحی گنجنامه و غارعلیصدر بلامانع است