مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-18سياسي

تکمیل زنجیره اکوسیستم کارآفرینی از اهداف پارک فناوری گلستان است


رییس پارک علم و فناوری گلستان گفت: ایجاد یک اکوسیستم با مجموعه فنی وحرفه ای استان از مهم ترین اهداف سال جاری پارک گلستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی غفاری در دیدار با رییس اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان، اظهارکرد: ظرفیت عظیمی در کشور برای حمایت از حوزه نوآوری و فناوری به ویژه در ستادهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تعریف شده است که مجموعه پارک گلستان به جد درصدد جذب این حمایت ها و معرفی آن به فناوران و نوآوران استانی است.

وی، بازارپسند بودن طرح ها را از مهم ترین عوامل غربالگری طرح هایی ورودی به پارک گلستان عنوان کرد و گفت: توجه به مقوله بازار، مهم ترین فاکتور برای حمایت از یک طرح جدید است که انتظار داریم با تعاملات پیش رو با مجموعه فنی وحرفه ای استان بتوانیم اهمیت تجاری سازی را برای کارآموزان، تبدیل به الفبای شروع یک کسب وکار کنیم.

غفاری ادامه داد: مواردی از قبیل مدرک تحصیلی، معدل، دانشگاه محل تحصیل و سن و سال مراجعان برای ما جهت حمایت از آنها اهمیت زیادی ندارد و مهم ترین ملاک پارک برای حمایت و جذب فناوران، ارائه طرح ها و ایده های جدید و نوآورانه قابل ورود به بازار از سوی آنها است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان همچنین به برگزاری رویدادهای و دوره های متعدد آموزشی در مجموعه پارک گلستان اشاره کرد و گفت: دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره اکوسیستم کارآفرینی از اهداف پارک فناوری گلستان است

تکمیل زنجیره اکوسیستم کارآفرینی از اهداف پارک فناوری گلستان است