مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 19:252020-05-18سياسي

مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سیستان و بلوچستان آغاز شد


مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان گفت: 25 هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد کرامت رضوی در مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» میان نیازمندان این استان توزیع می شود.

- زاهدان - مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان گفت: 25 هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد کرامت رضوی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان این استان توزیع می شود.

دادخدا خدایار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه ، 25 هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد کرامت رضوی در مرحله دوم این رزمایش میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر استان سیستان و بلوچستان توزیع می شود.

وی افزود: به دنبال برگزاری مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در استان سیستان و بلوچستان، مرحله دوم این رزمایش نیز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی قدس شهر زاهدان آغاز شد.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده سبدهای اهدایی بنیاد کرامت رضوی توسط گروه های جهادی، کمیته امداد، هلال احمر و خادمیاران رضوی میان مردم 20 شهرستان استان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در سیستان و بلوچستان آغاز شد