مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16:352020-05-18سياسي

حدود 90 درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع 99 تکمیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، - در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه رهبری و سازمان حج و زیارت به ادامه روند اجرایی حج تمتع سال جاری و تکمیل 88 درصدی ظرفیت کاروان ها اشاره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت برگزار شد.

در این نشست، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حج 99 گفت: مراحل ثبت نام و انتخاب کاروان ها بر اساس تفاهم نامه حج تمتع با عربستان انجام شده است و با وجودی که وارد دهه آخر ماه مبارک رمضان شده ایم، سعودی ها تاکنون موضع رسمی خود را در خصوص ارائه خدمات جهت عملیات حج 1441 اعلام نکرده اند.

رشیدیان افزود: هم اکنون برگزارشدن و یا برگزار نشدن حج درهاله ای از ابهام است، ولی ما امیدواریم با رعایت همه چارچوب ها و پروتکل های بهداشتی، شاخص های صحت و سلامت و غربالگری بیماری های واگیردار از مبادی اعزام حجاج، حج که مایه عزت مسلمین است برقرار شود، البته همه این موارد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 90 درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع 99 تکمیل شد

حدود 90 درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع 99 تکمیل شد