مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-05-18اقتصادي

ایجاد مجتمع کشت و صنعت شهرستان سراب در زمینی بالغ بر 2 هزار هکتار


رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از ایجاد مجتمع کشت و صنعت شهرستان سراب در زمینی بالغ بر 2 هزار هکتار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  سراب، اکبر فتحی امروز در جلسه ستاد تسهیل و امور سرمایه گذاری شهرستان سراب که با حضور نماینده مردم شهرستان سراب با هدف برنامه ریزی جهت احداث و اجرای طرح کشت وصنعت و راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی، تکمیلی و بسته بندی در شهرستان سراب تشکیل یافته بود اظهار داشت: در صورت تامین آب، مشکلی برای واگذاری اراضی ملی جهت احداث کشت و صنعت سراب وجود ندارد .

وی با بیان اینکه این پروژه قرار است در مساحتی بالغ بر 2 هزار هکتار  عملیاتی شود ادامه داد: در صورت رفع موانع و مشکلات تامین آب، احداث کشت و صنعت سراب که در آن واحدهای مختلفی از تولید خوراک دام، کارخانه قند، صنایع کشتارگاهی و بسته بندی گوشت و.

.

صورت می گیرد که می تواند بخش اعظمی از مشکلات  بیکاری در شهرستان سراب را  حل و فصل کند.

فتحی ضمن حمایت از سرمایه گذاری  بخش خصوصی در زمینه های مختلف کشاورزی افزود: امروزه بخش خصوصی نقش و ایفای مهمی در پیش برد اهداف بلند مدت در هر زمینه ای اعم از کشاورزی ، صنعت و.

دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی ادامه داد: اگر تقسیط آب به صورت قانونی و بدون مانعی صورت گیرد، با توجه به امکان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع کشت و صنعت شهرستان سراب در زمینی بالغ بر 2 هزار هکتار

ایجاد مجتمع کشت و صنعت شهرستان سراب در زمینی بالغ بر 2 هزار هکتار