مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-18سياسي

شیخ عیسی قاسم: مقاومت و کنار گذاشتن تعصبات مذهبی راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است


رهبر جنبش اسلامی بحرین با بیان این که با تفرقه و جدایی بین ملت های مسلمان به نتیجه نمی رسیم، گفت: مقاومت و کنار گذاشتن تعصبات مذهبی راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است.

- رهبر جنبش اسلامی بحرین با بیان این که با تفرقه و جدایی بین ملت های مسلمان به نتیجه نمی رسیم، گفت: مقاومت و کنار گذاشتن تعصبات مذهبی راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله شیخ عیسی قاسم عصر دوشنبه در نشست کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شد، در تبیین مسأله فلسطین اظهار داشت: خدمت همه مقاومانی که در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی حرکت می کنند، عرض سلام دارم.

رهبر جنبش اسلامی بحرین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه سبحان الذی اسری بعبده لیلا من المسجد الحرام الی المسجد الاقصی ابراز داشت: مسجدالاقصی و قدس همان فلسطین است که امنیت و مصونیت آن در گروه قدرت و ایمان و فداکاری امت اسلامی و برخورداری از غیرت دینی است.

وی عنوان کرد: بنای قدرت رسیدن به وحدت و رها کردن تفرقه است و باید سطح بالایی از فداکاری و حرکت کردن در راه صحیح و پیروزی الهی را محقق کنیم.

شیخ عیسی قاسم با بیان این که مسؤولیت همه این کارها در وهله اول بر عهده سازمان های اسلامی و رهبران صالح است، گفت: آنها باید امت اسلامی را آزاد کرده و حاکمیت دولت های اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ عیسی قاسم: مقاومت و کنار گذاشتن تعصبات مذهبی راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است

شیخ عیسی قاسم: مقاومت و کنار گذاشتن تعصبات مذهبی راه پیروزی بر رژیم صهیونیستی است