مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:402020-05-18پزشكي

آغاز بازگشایی کتابخانه های عمومی در خراسان رضوی


مراحل پلکانی بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بعد از سه ماه تعطیلی به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از دوشنبه29 اردیبهشت ماه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مراحل پلکانی بازگشایی کتابخانه های عمومی خراسان رضوی بعد از سه ماه تعطیلی به جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از دوشنبه 29 اردیبهشت ماه آغاز شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه سال جاری باعث شد خدمات کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز به جهت پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس و سلامت اعضا و کتابداران استان با وقفه همراه شود.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان ادامه داد: در این مدت کتابداران کتابخانه های عمومی از طریق فضای مجازی به ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضاء و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی پرداختند و در جهت کمک مردم به استفاده از اوقات فراغت خود در ایام خانه نشینی کرونایی طرح هایی مانند پویش خانواده کتابخوان و دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را اجرا کردند.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از سه ماه از شیوع بیماری و نشانه هایی از کاهش شیوع بیماری کتابخانه های عمومی نیز با تدوین پروتکل های بهداشتی مورد تأیید وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازگشایی کتابخانه های عمومی در خراسان رضوی

آغاز بازگشایی کتابخانه های عمومی در خراسان رضوی