مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:352020-05-18اقتصادي

خسارت 200 میلیاردی کرونا به بخش گل و گیاه محلات


شیوع کرونا موجب خسارت 200 میلیارد ریالی به بخش گل و گیاه محلات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید علی آقازاده عصر امروز در نشست بررسی مشکلات تولید کنندگان گل و گیاه شهرستان محلات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا  تولیدکنندگان صنعت گل  و گیاه استان به ویژه شهرستان محلات  آسیب های جدی را متحمل شدند چرا که اوج فعالیت این بخش کشاورزی در اسفند و فروردین ماه است.

وی با اشاره به برآورد میزان خسارت 200 میلیارد ریالی تولیدکنندگان گل و گیاه افزود: بسیاری از فعالان این بخش،  تمام  سرمایه خود را در این برهه زمانی از دست دادند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: مقرر شد طی نشستی با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برآوردی در خصوص میزان خسارات احتمالی ناشی از بیماری کرونا بر صنعت گل و گیاه استان صورت گیرد که به واسطه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی ذیربط بخشی از خسارات وارده به استان پرداخت شود.

 آقازاده با اشاره به بازدید از دهکده پرورش ماهیان زینتی استان نیز اظهار داشت: طی یک ماه آتی عملیات اجرایی این دهکده آغاز می شود.

آقازاده با اشاره به بازدید از شهرک  پرورش ماهیان زینتی استان نیز اظهار داشت: طی یک ماه آتی عملیات اجرایی شهرک ماهیان زینتی آغاز و متقاضیان بخش خصوصی نسبت به تعیین قطعه زمین های واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 200 میلیاردی کرونا به بخش گل و گیاه محلات

خسارت 200 میلیاردی کرونا به بخش گل و گیاه محلات