مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-18حوادث

موضوع غرق شدن اتباع افغانستانی صحت ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی استان یزد خاص و مسیر تردد شمال و مناطق غرب به جنوب و شرق کشور است خاطرنشان کرد: - جانشین فرمانده ناجا گفت: به هیچ عنوان نمی شود فتنه غرق شدن اتباع افغانستانی را به مرزبانان ناجا نسبت داد و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی استان یزد خاص و مسیر تردد شمال و مناطق غرب به جنوب و شرق کشور است خاطرنشان کرد: بخشی از مناطق این استان کویری است که در گذشته جولانگاه قاچاقچیان موادمخدر بوده، اما نیروی انتظامی با ایجاد ساز و کار های مناسب در دو دهه اخیر اقدامات بسیار موثری را انجام داده است.

وی ضمن اشاره به مجاهدت های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شرق کشور اضافه کرد: با فعال شدن قرارگاه های عملیاتی ناجا در کویر، دیگر شاهد اقدامات خاصی از سوی اشرار در این منطقه نبوده ایم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن اشاره به فعال شدن پایگاه های پهپادی در استان سمنان گفت: مرکز پهپادی در آن استان، مسئولیت رصد کویر را بر عهده دارد و ساز و کار پلیس در منطقه کویر، تقویت اشراف اطلاعاتی و رده های عملیاتی پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع غرق شدن اتباع افغانستانی صحت ندارد

موضوع غرق شدن اتباع افغانستانی صحت ندارد