مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-18پزشكي

مبادی ورودی و خروجی نهاوند کنترل می شود/ لزوم هوشیاری بیشتر مردم


فرماندار نهاوند بابیان اینکه برای جلوگیری از ورود مبتلایان به کرونا مبادی ورودی و خروجی نهاوند کنترل می شود، گفت: برخی شهرهای هم مرز با نهاوند در زمینه بیماری کرونا شرایط خوبی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با کرونا و قرارگاه زیستی نهاوند با بیان اینکه کرونا اگر تا امروز در نهاوند کنترل شده نتیجه رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی بوده است که نشان از فهم و بزرگی مردم داشته، گفت: اگر از این به بعد مردم همراهی نکنند خطر نهاوند را تهدید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بعضی از شهرهای مرزی نهاوند شرایط خوبی ندارند و در واقع خطر در نزدیکی نهاوند است که مدیریت آن همراهی مردم را می طلبد، گفت: اگر مردم کمک نکنند کاری از دست هیچ مسئولی برنمی آید.

وی خطاب به اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه مانند موج اول در خصوص اطلاع رسانی و آگاهی به مردم به میدان و کمک بیایید، گفت: مردم نباید زحمت خودشان در موج اول را به هدر دهند.

ناصری با اشاره به اینکه موج دوم شروع شده و مردم باید هوشیار باشند، گفت: شبکه بهداشت و درمان نهاوند نباید مریض بدحال با علائم از شهرستان های دیگر بپذیرد و ورود بیماران شهرستان های دیگر به نهاوند نشان دهنده ضعف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادی ورودی و خروجی نهاوند کنترل می شود/ لزوم هوشیاری بیشتر مردم

مبادی ورودی و خروجی نهاوند کنترل می شود/ لزوم هوشیاری بیشتر مردم