مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:252020-05-18سياسي

مطالبه گری سمن ها در حوزه محیط زیست به فرهنگ تبدیل شده است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان بابیان اینکه مطالبه گری سمن ها در حوزه محیط زیست به فرهنگ تبدیل شده است، گفت: سمن ها مطالبه گری را در همه ابعاد تقویت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن جعفری نژاد بسطامی بعدازظهر دوشنبه در دومین نشست ماهیانه شورای هماهنگی سمن های محیط زیستی استان همدان که در سالن جلسات حفاظت محیط زیست استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: برای رفع مشکلات موجود در جامعه به خصوص مشکلات حوزه محیط زیست، دولت باید با همکاری بخش خصوصی و جامعه مدنی وارد عمل شود که در این میان، سمن ها می توانند برای رفع موانع، قدم های مؤثری بردارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان توجه به نقش سازمان های مردم نهاد در برنامه ششم توسعه را ضروری دانست و افزود: مهم ترین نقش سازمان های مردم نهاد، افزایش مشارکت اجتماعی و این مشارکت عامل پیشرفت و توسعه جامعه است.

جعفری نژاد با بیان اینکه جامعه بدون تکیه بر ظرفیت سمن ها نمی تواند در مسیر سالم سازی قدم بردارد، گفت: باید به همدان نگاه کلان داشته باشیم تا در مسیر کلان شهر حرکت کنیم.

وی بابیان اینکه می توان با برنامه ریزی کلان و علمی از این فرصت استفاده مطلوب را برد؛ با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل محیط زیستی الزام تشکیل کمیته محیط زیست پایدار را در شورای اسلامی را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری سمن ها در حوزه محیط زیست به فرهنگ تبدیل شده است

مطالبه گری سمن ها در حوزه محیط زیست به فرهنگ تبدیل شده است