مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-18سياسي

تقدیر امام جمعه سلطانیه از گروه های جهادی و خیرین


امام جمعه سلطانیه با تقدیر از خیرین، گروه های جهادی، موسسات خیریه و بسیج مردمی در کمک و توزیع بسته های معیشتی که در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جلسه شورای زکات شهرستان سلطانیه عصر امروز با موضوع جمع آوری زکات فطره به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و رییس شورای زکات شهرستان سلطانیه برگزار شد.

امام جمعه سلطانیه در این جلسه با تقدیر از عملکرد کمیته امداد و دبیرخانه شورای زکات، ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و مغفرت و پایان این ماه مبارک را آزادی از آتش جهنم دانست و گفت: ماه رمضان میدان مسابقه برای اطاعت و بندگی است که عده ای با اطاعت از خداوند و کسب رضایت الهی پیروز این میدان هستند ولی عده ای هم جز خسران چیزی کسب نمی کنند.

 حجت الاسلام حسینی نسب به اهمیت پرداخت زکات فطره اشاره کرد و با بیان اینکه در عبادات، صحت عمل، قبولی عمل و اکمال عمل هر سه شرط است، افزود: زکات فطره باعث قبولی و تکمیل روزه است.

رییس شورای زکات شهرستان سلطانیه تصریح کرد: هرکس روزه بگیرد ولی عمدا زکات فطره ندهد، مثل کسی است که روزه نگرفته است.

وی با بیان اینکه تساوی غنی و فقیر و درک شرایط زندگی نیازمندان جامعه از جمله فلسفه وجوب روزه است و در دین اسلام عبادت بدنی مثل روزه با عبادت مادی مثل زکات فطره در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه سلطانیه از گروه های جهادی و خیرین

تقدیر امام جمعه سلطانیه از گروه های جهادی و خیرین