مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:002020-05-18سياسي

دقایقی با قاری برتر کهگیلویه و بویراحمد؛مسوولان برای مظلومیت قرآن چاره اندیشی کنند


قاری برتر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مظلومیت قرآن گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی در نتیجه فراموشی قرآن است لذا مسوولان برای قرآن کنونی چاره اندیشی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، طبق تفسیر آیه 185 سوره بقره ( شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی انزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ ) رمضان [همان ماه‏] است که در آن، قرآن فرو فرستاده شده است.

بنابراین هیچ زمانی قرائت قرآن و الهام گرفتن از علوم معارف آن از این ماه مناسبت تر نیست.

هر چند در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان قرار داریم اما فرصت مناسبی شد تا با قاری برجسته دیروز و قاری و داور امروز مسابقات قرآن استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص حال و هوای قرآن دقایقی را به گفت وگو بنشینیم.

 نفر اول مسابقات دانش آموزی قرائت  قرآن استان در سال 1363(کلاس سوم ابتدایی)، نفر اول مسابقات قرائت قرآن استان در سال 1364 ،نفر هفتم مسابقات کشوری در همین سال ،معمولا نفر اول مسابقات قرائت قرآن در استان تا سال 1385 ، نفر اول مسابقات قرائت قرآن کشور در رده سنی بالای 16 سال که توسط سپاه در سال 1369 در شیراز برگزار شد، نفر سوم مسابقات قرائت قرآن کشوری سپاه  که سال 1378 در  کرمانشاه برگزار شد- نفر دوم مسابقات کشوری سیستم بانکی کشور به میزبانی  تهران در سال 1379 و چندین و چند مقام دیگر قرآنی همه از افتخارات ابوالقاسم یگانگی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دقایقی با قاری برتر کهگیلویه و بویراحمد؛مسوولان برای مظلومیت قرآن چاره اندیشی کنند

دقایقی با قاری برتر کهگیلویه و بویراحمد؛مسوولان برای مظلومیت قرآن چاره اندیشی کنند