مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:502020-05-18پزشكي

بسیاری از شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند


نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی مقابله با کرونا در خوزستان گفت: بسیاری از شهرهای خوزستان به دلیل شیوع بیماری از نظر کمیته کشوری کنترل بیماری کووید 19، - ایسنا/خوزستان نماینده وزیر بهداشت در امور اجرایی مقابله با کرونا در خوزستان گفت: بسیاری از شهرهای خوزستان به دلیل شیوع بیماری از نظر کمیته کشوری کنترل بیماری کووید 19، در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

دکتر علیرضا افشار در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی آبادان که امروز دوشنبه، 29 اردیبهشت انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان با آغاز موج جدید بیماری مواجه هستیم و بسیاری از شهرهای خوزستان به دلیل شیوع بیماری از نظر کمیته کشوری کنترل بیماری کووید 19، در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره تاثیر اعمال محدودیت های اجتماعی در کاهش آمار مبتلایان به کرونا، بیان کرد: در کنترل همه گیری کرونا، مهمترین عامل، رفتار اجتماعی است و نوع نگرش مردم، رعایت فاصله گذاری و بهداشت فردی مهم است.

وی افزود: بنا به آنچه اینجا مشاهده کردیم، اکثر افرادی که مبتلا شده بودند با بیماران تماس داشتند و در مکان های عمومی حاضر شده بودند و به گونه ای، رفتار پر خطر داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند

بسیاری از شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند