مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-18سياسي

از تصمیم برای حمایت از خبرنگاران تا خوش رقصی کرونا در جشن عقدی در فارسان


ایجاد ایست بازرسی در ورودی شهرستان برای جلوگیری از ورود گردشگر از استان های همجوار، تشدید بازرسی بر اصناف سطح استان، پیگیری وضعیت بازگشایی مدارس و بررسی تخصیص تسهیلات به افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا از جمله مسائل مطرح شده در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان ها برای جلوگیری از ورود گردشگر از استان های همجوار، تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف سطح استان، پیگیری وضعیت بازگشایی مدارس و بررسی تخصیص تسهیلات به افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

مجید شیرانی در ابتدای جلسه در خصوص شیوع ویروس کرونا در استان گزارش داد و گفت: بیشترین نگرانی ما ایجاد خستگی در کادر بهداشت درمان است که باید برای مقابله با این آسیب یک سری عوامل انگیزشی برای کادر درمانی ایجاد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: متاسفانه دو استان همجوار ما از نظر شیوع ویروس کرونا در شرایط بدی قرار دارند که باید در خصوص جلوگیری از ورود مسافر از این استان ها تدبیری اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تصمیم برای حمایت از خبرنگاران تا خوش رقصی کرونا در جشن عقدی در فارسان

از تصمیم برای حمایت از خبرنگاران تا خوش رقصی کرونا در جشن عقدی در فارسان