مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-18فرهنگي

تاثیر دوران قرنطینه بر انسان در یک جشنواره عکاسی


مراسم نمایش آثار برتر و اهدا جوایز جشنواره «عکس 5» و بزرگداشت عباس کیارستمی در صورتی که شرایط بیماری کرونا مساعد شود، یکم تیرماه در موزه سینما برگزار می شود.

- مراسم نمایش آثار برتر و اهدا جوایز جشنواره عکس 5 و بزرگداشت عباس کیارستمی در صورتی که شرایط بیماری کرونا مساعد شود، یکم تیرماه در موزه سینما برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره عکس5 ، لیلی گلستان (رییس هیئت داوران)، فرهود نصیری، ابراهیم عرب بیگی، علی میرعمادی و آیتای شکیبافر داوران این دوره جشنواره عکس 5 هستند.

همچنین موضوع این دوره از جشنواره تاثیر دوران قرنطینه بر انسان معاصر است که مهلت ارسال آثار تا 21 خرداد ماه سال جاری است و انتخاب آثار برتر 25 خرداد انجام می شود.

بیتا فکور، مشاور جشنواره عکس 5 درباره جوایز این جشنواره توضیح داده است که به نفر اول این جشنواره دو میلیون تومان و تندیس جایزه عکس 5، به نفر دوم یک میلیون و پانصد هزار تومان و به نفر سوم یک میلیون تومان اهدا می شود.

بر اساس صحبت های انجام شده با موزه سینما در صورتیکه شرایط بیماری کرونا مساعد شود مراسم نمایش آثار برتر، اهدا جوایز و بزرگداشت عباس کیارستمی یکم تیر ماه سال جاری در موزه سینما برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر دوران قرنطینه بر انسان در یک جشنواره عکاسی

تاثیر دوران قرنطینه بر انسان در یک جشنواره عکاسی