مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-18فرهنگي

بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا پایان تابستان/ بانک آثار تکمیل شد


مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد موزه هنرهای معاصر تهران تا پایان تابستان بازگشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر، بیست و نهم اردیبهشت ماه روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به تمامی مدیران، کارکنان و فعالان این حوزه تبریک گفت.

وی اضافه کرد: ما امیدواریم موزه هنرهای معاصر تهران را تا پایان تابستان بازگشایی کنیم ولی همانطور که می دانید مرمت و بهسازی یک بنای تاریخی با آن معماری منحصر به فردی که موزه هنرهای معاصر دارد، بسیار سخت است و باید با وسواس و دقت زیادی صورت پذیرد.

در گنجینه این موزه شاهکارهای هنری از تمام دنیا نگهداری می شود که باید در این مرمت اصل آثار بدون آسیب بمانند و کار مرمت نیز باید طبق یک قاعده درست و صحیح انجام شود.

تقریباً طی بیش از 40 سال که از عمر موزه می گذرد همه قسمت ها از جمله تهویه این مکان دچار فرسایش شده بود و باید مرمت صورت می پذیرفت و دولت تصمیم گرفت این کار را انجام دهد و سختی کار را به جان خرید.

امروز بیش از 86 درصد کاربازسازی و بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران، پیش رفته و امیدواریم که تا پایان نیمه نخست همین امسال، یعنی پایان تابستان موزه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا پایان تابستان/ بانک آثار تکمیل شد

بازگشایی موزه هنرهای معاصر تا پایان تابستان/ بانک آثار تکمیل شد