مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-18اقتصادي

شیوا: اعلام قیمت خودرو با ستاد تنظیم بازار است/ ما فقط دستورالعمل تعیین می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز صادق نیارکی معاون وزیر صنعت در خصوص اعلام قیمت های جدید خودرو در سال 1399 اعلام کرده است در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار مسئولیت تعیین دستورالعمل و اعلام قیمت ها به شورای رقابت واگذار شد و شورای رقابت با جلساتی .

- رییس شورای رقابت با اعلام اینکه ما در بخش خودرو دستورالعمل قیمت گذاری را تعیین و برای تأیید به رییس ستاد تنظیم بازار ارسال کرده ایم ، گفت: وظیفه ما فقط تعیین دستورالعمل قیمت گذاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز صادق نیارکی معاون وزیر صنعت در خصوص اعلام قیمت های جدید خودرو در سال 1399 اعلام کرده است در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار مسئولیت تعیین دستورالعمل و اعلام قیمت ها به شورای رقابت واگذار شد و شورای رقابت با جلساتی که برگزار کرده است باید قیمت خودرو ها را اعلام کند.

وی اضافه کرد: باید منتظر بمانیم تا خودرو هایی که مشمول تعیین قیمت هستند از سوی شورای رقابت اعلام شوند تا خودروسازان بتوانند بر اساس این دستورالعمل و قیمت های مرکز ملی رقابت اقدام لازم انجام دهند.

رضا شیوا رییس شورای رقابت در همین ارتباط گفت: قانون گذار براساس ماده 58 اصل 44 اعلام کرده که شورای رقابت باید دستورالعمل قیمت گذاری کالا های انحصاری را مشخص کند بر همین اساس ما نیز مطابق قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوا: اعلام قیمت خودرو با ستاد تنظیم بازار است/ ما فقط دستورالعمل تعیین می کنیم

شیوا: اعلام قیمت خودرو با ستاد تنظیم بازار است/ ما فقط دستورالعمل تعیین می کنیم