مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-18دانش

مراکز آموزش عالی برتر در حوزه تعاملات علمی بین المللی معرفی شدند


دانشگاه های علم و صنعت ایران، گیلان، علامه طباطبایی، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و پارک علم و فناوری یزد به عنوان برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398 معرفی شدند.

- دانشگاه های علم و صنعت ایران، گیلان، علامه طباطبایی، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و پارک علم و فناوری یزد به عنوان برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398 معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین سالار آملی در دهمین نشست سراسری معاونان و مدیران همکاری های علمی بین المللی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهش و فناوری وزارت علوم، گفت: 12 شاخص برای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و 8 شاخص برای پارک های علم و فناوری تعریف کرده، و در این چارچوب ای اطلاعات را جمع آوری و راستی آزمایی کردیم که در نهایت، پنج مرکز به عنوان مراکز برتر، قابل تقدیر شناخته شدند.

رییس مرکز همکاری های علمی بین المللی اظهار کرد: تعداد 73 دانشگاه در سطح یک بررسی و دانشگاه در سطح یک بررسی و دانشگاه علم و صنعت ایران به عنوان دانشگاه برتر، شایسته و قابل تقدیر شناخته شد.

این دانشگاه، 296 طرح با استادان خارجی و ایرانیان مقیم خارج، داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز آموزش عالی برتر در حوزه تعاملات علمی بین المللی معرفی شدند

مراکز آموزش عالی برتر در حوزه تعاملات علمی بین المللی معرفی شدند