مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-18اقتصادي

مبارزه با سن غلات در 86 هزار هکتار از مزارع آذربایجان غربی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از مبارزه با آفت سن غلات در سطح 86 هزار هکتاراز مزارع غلات استان در سال زراعی جاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از مبارزه با آفت سن غلات در سطح 86 هزار هکتاراز مزارع غلات استان در سال زراعی جاری خبرداد.

اکبر کرامتی امروز 29 اردیبهشت در اولین جلسه شورای برنامه ریزی مدیران جهادکشاورزی جنوب استان که در سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان مهاباد برگزار شد، با بیان این که بارندگی های بهاره، رگبارهای فصلی و رطوبت بالا در مزارع نیاز به پیشگیری و کنترل بیماری های غلات را افزایش می دهد، اظهارکرد: در سال گذشته به منظور حفظ عملکرد و ارتقای کیفیت محصول در حدود 96 هزار هکتار از مزارع غلات استان مبارزه شیمیایی با افت سن غلات انجام گرفت و این در حالی است که امسال این عملیات فقط در آفت سن مادری در سطح 86 هزار هکتار انجام گرفته و پیش بینی می کنیم در بیش از 100 هزار هکتار از مزارع غلات نیز مبارزه با آفت سن پوره انجام گیرد.

کرامتی افزود: در سال زراعی جاری حدود 390 هزار هکتار ازاراضی دیم و آبی استان به کشت گندم اختصاص یافته است که 90 هزار هکتار گندم آبی و مابقی گندم دیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با سن غلات در 86 هزار هکتار از مزارع آذربایجان غربی

مبارزه با سن غلات در 86 هزار هکتار از مزارع آذربایجان غربی