مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-18سياسي

آغاز مرحله سوم رزمایش مومنانه/مرمت و بازسازی 500 منزل و اهدای 500 جهیزیه


مرحله سوم رزمایش مومنانه به همت قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س)، سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد استان قم با هدف ترمیم و بازسازی 500 باب منزل افراد بی بضاعت با محوریت روستاهای قم و اهدای 500 جهیزیه به زوج های واجد شرایط آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مرحله سوم رزمایش مومنانه در استان قم پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ محمود داودآبادی مسئول سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم، محمود پارچه باف مسئول قرارگاه جهادی کریمه اهل بیت(س)، عباس جوشقانیان قائم مقام کمیته امداد قم و جمعی از اهالی روستای ملک آباد آغاز شد.

محمود پارچه باف در حاشیه بازدید از منازل تحت پوشش این طرح با اشاره به اینکه مردم و نیک اندیشان قم در مانور مومنانه خوش درخشیدند، اظهار کرد: در مرحله سوم رزمایش مومنانه بر آن شدیم ترمیم و مرمت منازل افراد محروم و کم بضاعت در استان قم با محوریت روستاها از جمله روستاهای دهستان قمرود را آغاز کنیم و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم 500 منزل مسکونی افرادی را که توانایی مالی ندارند ترمیم و بازسازی کنیم.

وی ادامه داد: این طرح در روستای ملک آباد به همت سازمان بسیج سازندگی استان قم، قرارگاه جهادی کریمه اهل بیت(س) و کمیته امداد آغاز شده و به تدریج در سایر مناطق شناسایی شده نیز گسترش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم رزمایش مومنانه/مرمت و بازسازی 500 منزل و اهدای 500 جهیزیه

آغاز مرحله سوم رزمایش مومنانه/مرمت و بازسازی 500 منزل و اهدای 500 جهیزیه