مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-18سياسي

مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود


یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از وضعیت پرداخت مستمری رزمندگان معسر از نایب رییس مجلس خواست که این موضوع را پیگیری کند.

- یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از وضعیت پرداخت مستمری رزمندگان معسر از نایب رییس مجلس خواست که این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: لایحه تشکیل وزارت واردات آمد خلاف قانون بود ولی نمایندگان به آن رای ندادند.

آقای رییس جمهور چرا صورت مساله را پاک می کنید؟ شما با نمایندگان طرف هستید چرا خودزنی می کنید؟ بار اول معاون پارلمانی وزارت صنعت را عزل می کنید و بار دوم وزیر صنعت را که در این اوضاع آشفته کروناویروس شبانه روز در حال تلاش بود.

وی افزود: روز گذشته واردات بدون انتقال ارز را تایید و ابلاغ کردید این یعنی اخلال در نظام اقتصادی کشور و یعنی حاکمیت قاچاقچیان بر اقتصاد ایران و کاهش مجدد ارزش پول ملی.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به مصری نایب رییس مجلس عنوان کرد: از دولت بپرسید وضعیت مستمری رزمندگان معسر به کجا رسید.

چرا مستمری آنها به اندازه حداقل دستمزد کارگران پرداخت نمی شود؟ عبدالرضا مصری خطاب به قاضی پور در این باره توضیح داد: اخیرا به صورت مکتوب و مستند از آقای نوبخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود

مستمری رزمندگان معسر پرداخت شود