مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-05-18اقتصادي

واگذاری قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت


معاون امور صنایع وزارت صمت با بیان اینکه قیمت گذاری خودرو بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار به شورای رقابت واگذار شده است، گفت: البته باید اصلاح قیمتها نیز با یک نرخ منطقی و واقعی اتفاق بیفتند تا حاشیه بازاری وجود نداشته باشد.

- ، مهدی صادقی نیارکی در تماس تصویری با خبر 21 شبکه یک سیما در خصوص اعلام قیمت های جدید خودرو در سال 1399، بیان کرد: در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار مسئولیت تعیین دستورالعمل و اعلام قیمت ها به شورای رقابت واگذار شد و شورای رقابت با جلساتی که برگزار کرده است باید قیمت خودروها را اعلام کند.

وی اضافه کرد: باید منتظر بمانیم تا خودروهایی که مشمول تعیین قیمت هستند از سوی شورای رقابت اعلام شوند تا خودروسازان بتوانند بر اساس این دستورالعمل و قیمت های مرکز ملی رقابت اقدام لازم انجام دهند.

به دنبال عدالت در توزیع خودرو هستیم معاون امور صنایع وزارت صمت در خصوص برنامه های کنترل بازار نیز بیان کرد: در کمیته خودرو که ذیل ستاد تنظیم بازار است، تصمیماتی را در راستای تنظیم بازار خودرو از لحاظ نحوه فروش خودرو و نحوه ثبت نام با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا اتخاذ کردیم.

وی در خصوص این محدودیتها ادامه داد: صرفا هر کدملی مربوط به افراد بالای 18 سال می تواند خرید داشته باشد و متقاضی در 36 ماه گذشته نباید از هیچ کدام از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت

واگذاری قیمت گذاری خودرو به شورای رقابت